Sain tämän tunnustuksen Salmalta, kiitos siitä.

Tunnustuksen saaneen pitää;

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.

Sitten tunnustuksiin.

1. Olen harrastanut käsitöitä lapsesta asti, kortteja olen tehnyt n. 4 vuotta.

2.Olen ammatiltani kokki ja leivon paljon kaikenlaista.

3.Olen naimisissa ja minulla on 3 lasta sekä 2 kissaa.

4. Innostun herkästi uusista asioista mutta pitkäjänteisyys on vähän niin ja näin...

5.Asun Helsingissä ja vastapainoksi mökkeilen Itä-suomessa.

6.Mun pitäisi tehdä  tyyliin sata keskeneräistä askartelu-ja käsityöjuttua loppuun... =)

7. ...Ja aloittaa monta uutta =)

8. Pitäisi opetella uudestaan soittamaan K U N N O L L A pianoa...

 

En jaa tätä nyt eteenpäin.